5/recent-posts/slider1

Viikon kiitollisuudet #1



Kiitollisuushaaste johon ajattelin minäkin osallistua. Meriannen mielessä-blogi haastoi meidät muut kertomaan mistä olet viime viikolla ollut kiitollinen. Niitähän tulee joka päivä kun vain kunnolla miettii, joillekkin päiville monta. Ruokitaan mieluummin niitä onnen tunteita kuin niitä negatiivisia joista tulee paha mieli niin itselle kuin muille. Näistä asioista olin kiitollinen viime viikolla.



Maanantai

Meillä oli leikkitreffit Kimin kaverin kanssa ja poikien leikkimistä tai no tällä hetkellä molemmat leikkivät omia leikkejään oli kiva seurata. Olen siis kiitollinen siitä että Kimillä (ja minulla) on kavereita joiden kanssa treffata.




Tiistai

Olin ollut koko päivän Kimin kanssa menossa ensin käytiin entisessä työpaikassani, Kimi nukkui autossa vain puoli tuntia päikkäreitä. Iltapäivällä Kimillä oli Wichtelturnen eli voisko sanoa lasten jumppatuokio. Kimi sai juosta ympäri salia ja näki tuttuja lapsia. Meitäkin huomioitiin ja tutustuttiin uusiin ihmisiin. Olin edellisen yön nukkunut huonosti ja iltasella olin aivan poikki. Kimin iltatoimien jälkeen Jumi laittoi Kimin nukkumaan. Olen siis kiitollinen siitä että minulla on mies joka osaa toimia tilanteen mukaan.

Keskiviikko

Pääsin pitkästä aikaa uimaan yksin. Oma otti taas homman haltuun ja hoiti Kimiä sen aikaa että pääsin uimaan. Koin riemukkaan hetken, koska uskaltauduin koittamaan vanhaa uimapukuani. Se meni päälle ja tuntui suht hyvältä. Saatoin kuitenkin näyttää makkaralta nakin kuoressa, muttei se haitaa olin niin onnellinen. Uintikin meni aivan putkeen ja jaksoin uida reilu kaksi kilometriä hyvällä vauhdilla. Uintireissun päätteeksi näin vielä mukavan uintikaverin ja hetken aikaa kerettiin vaihtamaan kuulumisia. Tänään olen kiitollinen siitä että uimapuku meni päälle (kuntokuuri alkaa vihdoin näyttämään tuloksia?).





Torstai

Aah, oma rakas pieni kulta antoi minulle ensimmäisen pusun ekaks poskelle ja sitten suulle. Voiko olla mitään ihanampaa? Mielestäni ei, joten olen niin kiitollinen että olen saanut pikkuisen Kimin.

Perjantai

Tätä päivää odotin aika kauan. Meillä oli Vorarlbergin naisten kanssa elokuvailta. Syötiin herkkuja ja katsottiin suomalainen elokuva. Voiko parempaa ollakkaan? Siinä yhdessä sohvalla röhnötellessä, en voinut muuta kuin olla kiitollinen että olen löytänyt itselleni suomi-kavereita tai voisinko sanoa ystäviä.

 Lauantai

Käytiin Kimin kanssa vaeltamassa. Piti mennä ihan pieni tunnin lenkki mutta se venyi melkein kahteen tuntiin. Oli ihana ilma, sain otettua paljon kivoja kuvia. Olen siis kiitollinen näistä ihanista lenkkimaastoista mitä täällä meillä on. Vaellusreitit lähtevät omalta etupihalta, voiko parempaa ollakkaan?





Sunnuntai

Kävin aamusella töissä ja olen niin kiitollinen uusista työnantajista sekä työkavereista. Näin rentoa työpaikkaa minulla ei ole ollut vähään aikaan. Asiakkaat ovat aivan ihania ja kun hoitaa työnsä hyvin niin saa olla tyytyväinen. 


Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!

Muista seurata meitä myös
Facebookissa: Suomalainen im Allgäu 
Instagramissa: asentajahiltunen

Bloglovin' ja Blogit.fi

2 kommenttia

  1. Näistä tulee hyvä mieli myös lukijalle! Onpa siellä teilläpäin kaunista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö tulekin. Ja kyllä kaunista on. Kiitos kommentista Jonna!

      Poista